Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Sunday, July 31, 2011

raziq jatuh

huhu jumaat baru ni merupakan hari malang untuk saya dan raziq..mungkin kasar saya menggunakan istilah ini..tapi ini lah hakikatnya untuk pertama kali ini kali pertama raziq jatuh 3 anak tangga depan mata saya sendiri..ya Allah hanya tuhan yang tahu perasaan saya di saat itu...raziq menangis dengan sekuat hati..kebetulan saya keseorangan ngan raziq.abah ada kerja tok ma kat umah cik cik...dahi terus benjol betul2 kena pada penjuru tangga ..saya tuamkan dengan towel panas tapi tak jadi gak..cuak...terus tepon tokma n nangis2 tak tahu nk wat pe..raziq dh diam ummi dia lak yang nagis teresak2 huhuhuhu.....alhamdulillah setakat ni takde pape...tapi esoknya still lagi benjol nanti ummi upload gmbar..saya pernah tnya doktor dulu kalo tak muntah takpe kut..so ni hasil carian kat google






No comments:

Post a Comment