Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Monday, October 10, 2011

BB Cream

ok sekarang ni kan sumer orang kemaruk ngan BB cream..hampir kesemua company kosmetik berlumba-lumba mengeluarkan BB cream diaorang..siti la,maybelline la,silky girl pun ada BB Cream tauw...ok yang membezakan setiap BB cream kepuasan hati pengguna n harganya..disebabkan BB Cream ni boleh dikategorikan sebagai all in one..pakai je BB cream terus ok..so harganya agak mahal berbanding krim2 yang lain..bagi saya saya lebih selese memilih BB cream Cosway..cantik,SPF 42, harga RM55 . this month (25sept-24oct) ada offer RM42 and 2nd rm35.00...ha ape lagi pergi la beli..hehhe takde nom ahli cosway?pakai je saya nyer nom ahli COSWAY..VPM422124


BB Cream Cosway

3 comments:

  1. salam,

    izinkan saya guna no ahli cosway.. ada brg nak beli.. terima kasih yer..

    ReplyDelete
  2. izinkan saya pakai no ahli cosway.. thank u

    ReplyDelete
  3. izinkn saya guna no cosway.. thank u

    ReplyDelete