Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Monday, October 10, 2011

foundation Naturactor

sebenarnya lama dh saya nk update tentang makeup..ermm heheh raziq ummi tumpang blog eh..x salah kan hehehhe


ok sini saya nk share tentang foundation yang boleh dikatakan terbaik n agak murah la.naturactor ni foundation dari cina actually ada orang ckp ada 2 jenis satu dari cina n satu lagi dari korea.yang cina murah sikit n korea nyer mahal sedikit. ermm tapi pernah tgk la perbezaan di antara yang mahal n murah mmg ada beza..yang murah kalau area kelantan dalam rm25 dh dapat dh..dia nyer krim agak berminyak sedikit n tak tahan lama..kalo yang standard nye yang mahal dia nyer krim agak likat n tahan lama.. actually krim dia bnyak color..mak andam selalu guna nk makeup pengantin..lain color lain fungsi dia..harga sekarang rasanya dalam rm45 ..majoriti yang jual online harga rate dia lebih kurang tulah kut..




krim naturactor


yang saya guna ni saya guna no 141. ok jap saya letak gambar yang saya makeupkan guna naturactor ni ek



yang ni nampak basah je kat pipi saya sembur mineral nk bagi makeup tahan lama sikit..



konpem jerawat, jeragat leh cover ngan foundation..foundation naturactor mmg terbaik cuma agak tebal sedikit berbanding penggunaan foundation yang lain..teksturnya agak likat dalam erti kata lain anda semua kena rajin cuci muka la nanti naik jerawat la..pakai sedikit sahaja dh bagi impak yang besar..:)

3 comments:

  1. promosi kelas makeup pengantin pd 3 nov hanya rm 250 dan kursus rawatan spa hanya rm 580 pd 1 & 2 nov 2011

    ReplyDelete
  2. What's up, just wanted to mention, I liked this article. It was funny. Keep on posting!
    Look at my web-site forex tester

    ReplyDelete
  3. When I originally commented Ι cliсked thе "Notify me when new comments are added" chеckbox
    and now each time a comment is addеd I get fouг e-mails with the
    same comment. Iѕ there аny ωay you can remove me frоm that serνice?
    Thank you!
    Stop by my website : pikavippi

    ReplyDelete