Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Monday, August 16, 2010

alhamdulillah

Tgk je tajuk entry kali sesejuk bulan ramadhan tahun ni..alhamdulillah ramadan tahun ni lebih bermakna buat saya dan keluarga...saya dapat merasa bulan pose bersama anak saya yang ensem itu..heheh ramadan tahun ini juga rezeki datang saya telah dapat kerja walaupun bukan sektor gomen its ok..rezeki..ini sumer rezeki anak..yang mana raziq ---> hamba yang murah rezeki...dialah pembawa rezeki kepada kami..seperti yang kita tahu anak2 adalah rezeki Allah S.W.T yang tak ternilai harganya..setiap anak yang di kurniakan ke bumi ini telah ditentukan rezekinya..lambat n cepat jer rezeki masing2...

sejak bulan ramadhan ni, raziq banyak berubah makin jadi budak yang baik...antara perubahan raziq di bulan ramadhan :
  • raziq tak kuat nangis.
  • raziq boleh je duk main2 atas tilam sambil isap puting dia tanpa perlu dukung
  • masa bukak puasa . dia baik sgt2..duk jer atas tilam tak nangis pun alhamdulillah
  • perut dia tak meragam
  • pagi pergi nursery dengan baik walaupun ngah tidur..bila sedar diam je atas car seat
AKAN TETAPI.......
  • mlm2 raziq tidur tak lena sgt..sangat buas..dan suka gerak2kan badan dia..
  • bila balik kampung.raziq tak mau duk main2 baliknya nk kena dukung takpelah pakcik n makcik dia sgt ramai belah husband..
  • tak suka tidur sangat bila balik kampung..ntahlah panas ke ape ke..dan menangis masa bukak puasa..kesian kakak ipar saya kena jaga dia..ermmm raziq2...
Tetapi banyak sangat perubahan raziq sepanjang bulan puasa..alhamdulillah.. bersyukur sangat..tahun ni mmg saya takleh gi terawih la jawabnya..ermmm letih saya pun makin ok..sahur je saya makan EPO..ingat nanti nk cari vitamin gaks..nk bagi tenaga lagi sbb nk wat kerja rumah lagi.mak selalu sangat sakit lutut..

Pagi ni pun saya kemaskan sumer sian mak..mak just jemurkan baju jer..saya dh basuh semalam..cuma tak sempat jemur sbb saya ngah wat latihan 3D...so far dh tak letih sangat..:)...jadi bulan ramadhan sememangnya bulan yang penuh dengan keberkatan dan kesederhanaan.....raziq miss u so much...muahhhhh


No comments:

Post a Comment