Followers

Tuesday, August 24, 2010

penghujung 3 bulan

semalam raziq inject 3 bulan..demam sikit..tetapi mebimbngkan saya seperti yang saya jangka berat raziq hanya naik sedikit sahaja..ermmmm 200 gram..last month 5.1 kg..this month 5.3 kg
tinggi lak naik 60 cm.bagi ukur tinggi n lilit kepala graf raziq menunjukkan peningkatan yang baik cuma graf bagi berat saja meningkat hanya lah beberapa peratus jer...tapi yang pasti BMI jatuh merudum..sekain anak ummi..

ummi rasa since raziq duk kat nursery dia kurang menyusu..semalam nurse nasihatkan xpe biar bagi susu kerap..wlauun dalam kuantiti yang sedikit..kalo kat umh leh wat cam tu tapi kat nursery? xkan saya pandai2 nk gi pesan kalo diaorang yekan pun tapi tak buat bukan saya nampak pun?? kan??

ummi cuba dalam 4 bulan ni untuk tambahkan berat raziq tak nak bagi BMI raziq menurun lagi..insyallah

No comments:

Post a Comment