Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Thursday, March 11, 2010

minggu ke 33

hari2 terakhir minggu ke 33..mingggu depan saya dh masuk 34 minggu..menghitung hari..setiap detik dan waktu..cewahhh..jiwang..tapi hakikatnya itulah yang sebenarnya..ngan sokongan husband yang semakin erat dan penuh rasa kasih sayang.no wonder setiap hari sy rasa tak sabar untuk melahirkan my sweet shugga little precious..heheh :)

tanda2 untuk minggu ni....
  • saya kerap buang air kecil..kalo mlm every single one hour...fuhh its very tired..tapi takpe the most important is my baby is safe..:)
  • nak tidur pun kdg2 sukar gak..ngiring kanan tak leh kiri taleh usually kiri la..ngiring kiri je terasa siku ke kaki ke ape di perut... :)
  • pastu the most important alhamdulillah emosi this week..sgt bagus2..husband very supportive this week..paning ke ape tiba2 berubah...abah dh tak garang n stress ngan keje dia lagi..ummi pun hepi..heheheh :)
  • kalo jalan terasa sakit kat perut...ermmm kdg kena jalan slow2..sakit bukan sakit yang amat..sakit main2 jerk..kdg2 terasa cam nk buang air kecil pun ade..tp kalo gi toilet sejeput je keluar...
  • takde msalah nk buang air besar..mungkin air masak dh cukup kut..
  • minggu ni dh 2 kali saya termiss vitamin..lupe..sorry dear...ummi lupa hehehe takpe cover ngan mkanaan lain okey
  • ermm pergerakan baby..alhamdulillah even slow..tapi still rase movement dia..walaupun movement this week agak keras skit..ehhe saya fikir dia tak muat kut duk kat dlm sana since perut saya yang kecik..hehhe :)
  • ermm berat dia baru 2 kilo....
  • ade rasa2 braxton's hicks....ape itu braxton's hicks ? klik sini
suppose kalo 33 weeks saya kena bnyakkan DHA..tp rasa neuro gain dh bekalkan DHA yang cukup untuk anak ummi kan?heheheh ok jumpa lagi minggu depan.ooo lupa sabtu ni kena kerja.MQA visit :)



No comments:

Post a Comment