Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Tuesday, March 23, 2010

yeay..dh beli

semalam saya dh beli set confine mum leesa formula premium..complete set..nape sy beli yang tu sedangkan saya nak set A..yang takde tungku..alkisahnya..sy dh survey..banayak2 kedai..most of kedai tak nak bagi less untuk confine nye set..just less 10 hinggit je..tapi sy jumpa satu kedai dia bagi saya less sampai 20% bnyak tu sy leh jimat...tp syang kat kedai ni hanya ade premium set saja..huhuh ape nk wat..beli je terus..tangguh lama2..sapa yang nk beli bila dh bersalin nk suh hubby gi beli..kim salam la .....heheheh so sy dpt jimat rm70 ringgit semalam...

mlm nye plak tiba2 hubby ajak gi mydin kubang kerian..what so surprise..dia ajak sy kuar mlm? cam mimpi selalunya letih manjang..ehhehe so kitaorg gi unfortunately...punyer lah ramai org...2 kali round nk cari parking..tak jumpa2..so kita org pun balik..sy ajak gi tesco nk air bed..sy takleh tidur atas tilam nipis.so pegi tgk harga aroun 80-150 its better sy beli tilam single yang kat kedai perabut kualiti terjamin..harga lebih kurang..:)

sbb tgk gmbr kek ammar sayang..sy terliur secret receipe..so singgah jap..beli 2 chocolate indulgence 2 slice..1 for me...1 for my lovely mum..for my husband dai nak hazel cheese 1 slice...maghrib tu dh mkn nasik...balik2 tesco terus pulun dalam masa beberapa minit je dh habis satu slice..ya allah..mana tak gemuk.hehehe sampai nk muntah..sy mmg cam tu kalo sy nk mkn satu2 benda sy akan mkn dengan bersungguh2...--->actually tak pregnant pun cam ni gak perangai saya..pernah masa saya tak kawin dulu saya nk mkn kueh cucur badak ek..request kt ma..mak buat satu ahri saya tak mkn nasik sy mkn kueh tu je..arwah ayah sy akan tunaikan setiap ape yang sy nk mkn..sbb dia tahu sy tak membazir kalo sy betul2 nk mkn...hehehehe .ni baru berbaloi2 kalo ngidam..ni tak sentuh sikit..dh tak nak....hehhehe

research report sy dh ade perkembangan..tinggal 3 perbezaan lagi n kepentingan sy ingat nk habiskan secepatnya...kalo tak sempat sampai hujung bulan ni..sy terpaksa sambung lagi bulan 4..sehingga habis..huhu sy perlu siapkan..tu amanah yang diberikan...oo alhamdulillah semalam sy dpt 2nd test untuk mtest kpli..tak pernah2 jadi mtest kpli ade sampai 2 kali...rezeki anak ke cam ne? bila beritahu husband..husband dh risau kalo dpt.gi kursus jauh2 anak sapa nk jaga? sys ckp sy serah kepada tuhan..sesungguhnya Tuhan maha mengethui setiap ape yang dia aturkan untuk umat dia..mungkin penantian selama 5 tahun akan berakhir? 5 tahun sya menunggu untuk bekerja di sektor kerajaan..dan hampir setahun sy rindukan untuk mengajar..:(...doakan yang terbaik kalo ditakdirkan dt kursus kpli..sy berdoa sy dpt tempat yang dekat2 agar saya senang untuk balik weekend..berjumpa ngan anak sya dan suami sy.:)..tp tu hanya plan je..dpt tak dpt tu rezeki Allah kan?..5 tahun dh cukup mengajar saya erti kesabaran dalam menantikan rezeki dtg..sy dh cukup bahagia sekarang..berdebar menantikan 'rezeki' terbesar saya didalam perut ni..ummi tak sabar nk tgk kamu sayang..muahhhhh....



No comments:

Post a Comment