Lilypie Pregnancy tickers

Followers

Thursday, February 25, 2010

2 hari yang tersgt sibuk

huhu semalam sibuk...semepena KIKW 2010 kat UMk anjuran fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan...saya mula2 terlibat ngan pendaftaran peserta..tapi memandangkan masa program mitos dan realiti sy terlibat untuk pendaftaran..after that 3 hari demam..sy dh serik nk join team pendaftaran..imun badan belum cukup kuat lagi...kut...ya saya risua la sejak semalam lagi baby kurang gerak mungkin saya letih plus seharian duk sebelah mesin fotostat a.k.a prinetr..bahaya ke untuk kandungan? sy tawakal sbb nak siapkan sijil ..kesin kat nuzul banyak sgt komitmen dia..tak salah tolong kawan2...

so hari ni sambung buat sijil..finally tadi sumer dh siap..mcm biasa bila saya dh dapat kerja saya cuba siapkan dalam masa yang cepat..bekerja secara efisyen dan cekap..bukan nk puji diri sendiri tapi itu style saya..stkat ni alhamdulillah kerja kat mana2 majikan tak pernah merungut dengan saya..sbb kerja saya alhamdulillah hampir sempurna..tak malas..opssss bukan puji diri sendiri..ni antara ayat2 bekas majikan sya beri sebelum sy berhenti..:) cuma kat sini research delay sikit saya rasa bukan salah saya sbb supervisor sy terlalu busy..bnyak komitmen..:)... kalo tak sy percaya dh lama siap reseacrh ni..on time la siap nya...huhuh kira first time la ni keje tak siap on time..rosakla sikit reputasi saya..tapi by the way my bos tetap puas hati ngan ape yang saya dh buat..:)...cey kira rugila gomen tak nak amik saya bekerja..heheheh:) ......

hari ni last seminar kebangsaan kreatif dan warisan ni..alhamudlillah sumernya ok kut..petang ni habis...sumer staff memberikan komitmen 100%...tapi saya risau sikit ngan baby ni..sy sibuk jarang sgt dia bergerak...tadi dh beli air kelapa..jap lagi nak gi beli lagi...nak minum lagi..huhuhu saya tak bleh ..saya risau kalo edia kurang gerak..huhuh dia adalah segalanya bagi saya :)

No comments:

Post a Comment